خانه / آموزش / تغییر رنگ چشم بدون لنز با مصرف نوع خوارکی و ادویه

تغییر رنگ چشم بدون لنز با مصرف نوع خوارکی و ادویه

چکیده:
چشم‌هایتان از سلامت و روحتان سخن می‌گویند. رنگ چشم‌های شما صفتی ارثی است که از ویژگی‌های ژنتیکی والدین‌تان تأثیر می‌گیرد که البته فرمول مشخصی نیز برای این تأثیرپذیری وجود ندارد. لذا هیچ‌گاه نمی‌توان جلوجلو رنگ چشمان یک کودک تولد نیافته را حدس زد. جالب اینجا است عوامل بسیاری در تعیین رنگ چشم دخیل هستند.

شما می‌توانید با چند تغییر ساده در خوراکی‌هایی که می‌خورید به رنگ چشم دلخواهی که مدت‌ها آرزویش را داشتید برسید.

چه چیزی رنگ چشم‌ها را تعیین می‌کند؟

قسمت رنگی چشم، عنبیه نام دارد که رنگ آن توسط رنگ‌ دانه‌ هایی به نام ملانین تعیین می‌گردد. به‌مرور که کودک رشد می‌کند، رنگ چشمانش نیز تغییر می‌کند، چراکه با رشد کودک، غلظت ملانین درون عنبیه دستخوش تغییر می‌شود.

رنگ چشم انسان توسط سه ژن تعیین می‌گردد که تنها دو ژن از این سه ژن به‌طور کامل شناسایی شده‌اند. تعیین رنگ چشم انسان به آن سادگی که قبلاً تصور می‌شد نیست و به‌سادگی نمی‌توان بر اساس رنگ یا غلظت آن گفت یکی غالب و دیگری مغلوب است. وقتی دو رشته DNA درهم‌ تنیده می‌شوند تا مجموعه ژن‌های کاملاً جدیدی را بسازند، احتمالات متعددی ممکن است رخ دهند.

در اینجا قصد داریم به شما بگویم چه کنید تا رنگ چشمانتان به‌سرعت عوض شوند.

چای گیاه انگور خرس

این چای آرام‌بخش، بلافاصله چشم‌هایتان را آرام نموده و رنگی درخشان‌تر به آن‌ها می‌بخشد. این چای همچنین به‌عنوان یک ضدعفونی کننده قوی برای انواع مختلف عفونت‌های ادراری نیز شناخته می‌شود؛ ادرارآور است و نقش مؤثر آن در درمان انواع گوناگون بیماری‌های پوستی نیز به اثبات رسیده است. تحقیقات جدید نشان می‌دهد برای درمان درد مفاصل نیز به‌شدت مفید است.

چطور رنگ چشم‌ها را تغییر می‌دهد؟!

عنبیه عضله‌ای است که بسته به میزان نور محیط، اندازه بازشدگی مردمک را تعیین می‌نماید. وقتی اندازه مردمک تغییر می‌کند، رنگ‌دانه‌های عنبیه مجبور می‌شوند خود را در فضای جدید جا دهند. این امر باعث تغییر رنگ چشم می‌شود. البته میزان این تغییر چندان محسوس نیست و اگر می‌خواهید رنگ چشمتان به میزان زیاد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند فقط کافی است کمی غذایتان را تغییر دهید.

عسل

فقط کافی است کمی مصرف عسل روزانه خود را افزایش دهید تا رنگ چشمانتان تغییر کند. البته عسلی که مصرف می‌کنید باید ارگانیک باشد. این ترکیب جادویی، رنگ چشمانتان را روشن خواهد کرد. عسل همه قندهای ضروری را دارد و فروکتوز ٣٨.٢٪  موجود در آن برای مردان عالی است. از رفلکس اسید جلوگیری نموده و برای درمان زخم‌ها و سوختگی‌ها هم عالی است. عسل اولین خط دفاعی عفونت محسوب می‌گردد

اسفناج

اسفناج سرشار از زیگزانتین و کاروتنوئید لوتئین است که جوانی را به چشمانتان باز می‌گردانند. وجود آهن فراوان در اسفناج، سبب روشن‌تر شدن چشمانتان می‌گردد یک فنجان اسفناج خام ٢٧ کالری انرژی دارد و سرشار از منیزیوم، پتاسیم، ویتامین آ و اسیدفولیک است. همچنین به‌عنوان منبع غنی اسید آلفا لیپوئیک شناخته شده است که جلوی تغییرات ناشی از استرس را در بدن می‌گیرد. یک رژیم غذایی سرشار از اسفناج در پیشگیری از سرطان، آسم، کاهش فشارخون بالا و تقویت استحکام استخوان‌ها مؤثر است.

ماهی

غذاهای دریای منبع همه نوع ویتامین و ماده معدنی به‌ویژه ویتامین آ، ب، ث، د، ای و کا محسوب می‌گردند. کلسیم، آهن، منیزیوم و فسفر جزو اصلی‌ترین مواد معدنی موجود در گوشت ماهی هستند که در تغییر رنگ چشمان شما مؤثرند. در صورت استفاده مداوم از ماهی، تغییر رنگ چشمانتان چه‌بسا دائمی رخ دهد.

چای بابونه

 چای بابونه خارق‌العاده باعث کاهش هورمون‌های استرس‌زا در خونتان می‌گردد و به چشمانتان رنگ گرم‌تری می‌بخشد. برای رفع ناراحتی‌های گوارشی و درمان التهاب غشا مخاطی معده مؤثر است. حمام کردن با آن باعث کاهش التهاب و سوزش دستگاه تناسلی می‌گردد. به‌صورت موضعی نیز برای همه نوع آفتاب‌ سوختگی و زخم مفید است.

 روغن‌زیتون

روغن‌زیتون خواص بی‌شمار و اغواکننده‌ای دارد. بهترین دارو برای هر بیماری محسوب می‌گردد. وجود مواد شگفت‌آوری همچون اسید لینولئیک، اسید لینولنیک و اسید اولئیک در آن باعث زیبا و لطیف شدن رنگ عنبیه چشمانتان می‌گردد. این روغن همچنین بهترین مرطوب‌کننده آلی و شفابخش درد مفاصل می‌باشد. آثار استرس را کاهش داده و کلسترول بد خون را کاهش می‌دهد.

پیاز

مشخص شده است که گنجاندن پیاز در برنامه روزانه غذایی باعث بروز تغییر در رنگ چشم و پوست می‌گردد. پیاز همچنین در کاهش سرطان روده بزرگ نیز مؤثر است. وجود گوگرد فراوان در کنار ویتامین ث آثار خارق‌العاده‌ای بر پوست و مو دارد. اسید فولیک یکی دیگر از مواد غنی در پیاز است که به کاهش افسردگی و درمان بی‌خوابی کمک می‌کند. همچنین باعث کنترل اشتها نیز می‌گردد.

آجیل

اگر مشتاق تغییر رنگ چشمان خود هستید، آجیل اصلی‌ترین چیزی است که باید به رژیم روزانه خود بیفزایید. در بین آجیل‌ها، بادام کمترین میزان کالری را دارد و هر ٢٣ عدد آن ۶ گرم پروتئین و ١۴ گرم چربی به بدن می‌رساند. انواع آجیل را به تغذیه خود اضافه کنید تا به‌تدریج شاهد روشن‌تر شدن رنگ چشمانتان باشید. آجیل را باید به‌صورت بونداده استفاده کنید، چراکه دمای بالا تمام خواص آن‌ها را از بین می‌برد.

گوشت

گوشت سرشار از مواد معدنی موردنیاز برای روشن کردن عنبیه چشم از قبیل روی و منیزیم است. محصولات گوشتی تمام پروتئین‌های ضروری موردنیاز برای صحیح کار کردن بدن را در اختیار ما می‌گذارند. همچنین به حفظ خوب ماندن بدن نیز کمک می‌نمایند.

زنجبیل

تمام جهان، این ریشه زیرزمینی را به دلیل توان خارق‌العاده‌ای که در کاهش التهاب روده  التهابی که منجر به سرطان می‌شود را دارد،  می‌شناسند. به‌شدت از دردهای عضلانی، تهوع ناشی از شیمی‌درمانی و احتمال ابتلا به سرطان تخمدان می‌کاهد. تحقیقات نشان می‌دهد که زنجبیل موجب کاهش علائم آسم شده و آسیب‌های کبدی ناشی از زیاده روی در مصرف داروها را بهبود می‌بخشد. همچنین باعث تسکین درد قاعدگی دردناک شده و در کنار تمام این مزایا، رنگ چشمانتان را نیز به‌مرور روشن می‌کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
ایمیل
واتساپ
آپارات
اینستاگرام
فیسبوک
SOCIALICON

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

واقعیت انکار ناپذیر تاثیر هورمون ها بر کاهش وزن

چکیده: هورمون های چربی سوز نقش مهمی در کاهش وزن ایفا می کنند که سوخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Share This