خانه / بهداشت و سلامت / تصاویر / در حالتهای روانی مختلف چه بخوریم

در حالتهای روانی مختلف چه بخوریم

چکیده:
در حالتهای روانی مختلف چه بخوریم؟ همه ما میدانیم که تاثیر آنچه که ما میخوریم تاثیر مستقیم بر سلامتی و تغیرات طبع ما و در نتیجه تغیرات روحی ما دارد .لذا ضروری است بدانیم در حالات روانی متفاوت از چه نوع مواد غذایی استفاده کنیم.

۱- غمگین هستید؟

غذاهایی که دارای امگا۳ و ویتامین D هستند مثل : تخم بزرگ (بذر کتان) و ماهی های چرب مثل قزل آلا بخورید.

۲- کسل و خسته هستید؟

غذاهایی غنی از ویتامین C مثل : گوجه فرنگی، آناناس، توت فرنگی، کیوی، فلفل دلمه ای قرمز و سبز و کلم میل کنید.

۳- استرس دارید؟

در زمان استرس ، غذاهایی غنی از ویتامین های گروه B مثل قزل آلآ یا میگو یا یک کاسه بزرگ ماست کم چرب بخورید.

۴- اعصباتان بهم ریخته؟

غذاهای پتاسیم دار مثل : موز، آووکادو، ذرت، سیب زمینی و لوبیا سفید بخورید.

۵- مشکل بیخوابی دارید؟

غذاهای غنی از منیزیم مثل موز ، نخود، عدس، جو دوسر، تخم کدو و اسفناج میل کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
ایمیل
واتساپ
آپارات
اینستاگرام
فیسبوک
SOCIALICON

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

بادام زمینی سرشار از خواص درمانی برای حفظ سلامتی

چکیده: متداول ترین شیوه های مصرف بادام زمینی در کشور هندوستان، به شکل روغن و میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share This