پنج شنبه , ۲۹ , شهریور , ۱۴۰۳
خانه / آموزش / یک آزمون جالب برای سنجش میزان IQ

یک آزمون جالب برای سنجش میزان IQ

چکیده:
امروزه برای این که فرزندانمان بتوانند در زندگی اجتماعی آینده خود نقش خاص و متناسبی داشته باشند، باید توانایی ها و استعداد های آن ها را شناسایی کنیم. یکی از ابزارهایی که در شناسایی استعداد ها و توانایی های فرزندانمان می تواند به ما کمک کند تست هوش هیجانی ، تصویری ریون ، IQ و.. است.

IQ به معنای بهره هوشی یا هوش بهر و مخفف Intelligence Quotient است که روشی برای سنجش هوش انسان است. برای به دست آوردن بهره هوشی و ارزیابی قابلیت های ذهنی یک فرد خاص از او آزمون های مختلفی گرفته می شود. هر آزمون بخشی از ویژگی های مغزی فرد را ارزیابی می کند و سپس براساس سن فرد بهره هوشی او حساب می شود. یکی از روش هایی که در ایران برای اندازه گیری بهره هوشی استفاده می شود تست هوش ریون (Raven) است.

در این مطلب قصد داریم یک تست هوش آنلاین را به شما معرفی کنیم که با استفاده از این تست  هوش شما می توانید هوش خود و کودکان تان را تست و آزمایش کنید.

به این منظور ما یکی از دقیق ترین تست هوش آنلاین را که به کمک آن هوش عمومی شما اندازه گیری می شود معرفی میکنیم. بعد از ورود به اینجا این تست هوش تصویری را خواهید دید که شامل ۳۹ سوال بدون محدودیت سنی با مهلت زمانی ۴۰ دقیقه است و نتیجه بلافاصله بعد از اتمام مهلت زمانی به شما نمایش داده می شود.

همچنین بخوانید:
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
ایمیل
واتساپ
آپارات
اینستاگرام
فیسبوک
SOCIALICON

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

چگونه دستانی زیبا و بدون چین و چروک داشته باشیم

چکیده:  برای خانمها زیبایی دستها به اندازه زیبایی پوست صورت اهمیت دارد. چروک دست ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share This