خانه / آموزش / پنج خوردنی مفید برای افزایش انرژی و‌ کاهش‌خستگی

پنج خوردنی مفید برای افزایش انرژی و‌ کاهش‌خستگی

چکیده:
انرژی بدن شما از طریق خوراکی‌هایی که می‌خورید، تأمین می‌شود. بهترین راه برای کسب بیشترین انرژی از غذاها، این است که مطمئن شوید بهترین غذاهای ممکن را می‌خورید. غذاهای طبیعی معمولا به‌اندازه‌ی مکمل‌های غذایی و خیلی بیشتر از غذاهای فراوری‌شده انرژی دارند.

همراه ما باشید، در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع خوراکی های انرژی زا آشنا کنیم که خستگی را از شما دور می‌کنند.

🔹ماست: 🍚
محققان در دانشگاه تورنتو متوجه شده‌اند محصولات پروبیوتیک می‌تواند نشانه‌های خستگی مزمن را تا حد زیادی کاهش دهد.

https://s3.amazonaws.com/grecipes/public/pictures/recipes/1111371/zeera-ra.jpg

🔹شکلات تلخ:
شکلات‌هایی که رنگ قهوه‌ای تیره و مزه‌ای تلخ‌تر نسبت به شکلات‌های رنگ روشن دارند اثرات مفیدی بر کاهش خستگی دارند.

🔹تخمه کدو:
اگر احساس می‌کنید حین انجام فعالیت‌هایی چون خانه‌تکانی اصطلاحا نفس کم می‌آورید، تخم کدو خاصیت شگفت‌انگیزی دارد.

🔹اسفناج و جعفری:
سبزی‌ها حاوی فیبر هستند و از آنجا که دیرتر و کندتر از بدن دفع می‌شوند مدت بیشتری شما را پرانرژی نگه‌می‌دارند.

🔹ماهی آزاد:
ماهی‌ها امگا۳ دارند که علاوه‌بر اینکه باعث تقویت دستگاه ایمنی می‌شود، خاصیت ضد‌خستگی دارد.

ماهی آزاد تراریخته به میز غذاخوری می رسد

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
ایمیل
تلگرام
اینستاگرام
فیسبوک
گوگل پلاس
تویتر
آپارات

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

یک آزمون جالب برای سنجش میزان IQ

چکیده: امروزه برای این که فرزندانمان بتوانند در زندگی اجتماعی آینده خود نقش خاص و …

یک دیدگاه

  1. بازتاب ها: کریما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Share This